Usein kysyttyjä kysymyksiä - Catering

1. Voiko menuja/ruokia muokata?

Verkkosivuillamme näet tämän hetkisen menun, joka on aina vegaaninen, maidoton ja suurimmaksi osaksi gluteeniton. Meille saa kuitenkin esittää toiveita ja pyrimme toteuttamaan ne mahdollisuuksien mukaan.

2. Otetaanko erikoisruokavaliot huomioon?

Catering-menumme on aina vegaaninen, maidoton ja pääosin gluteeniton. Tarjoilumme sopii siis sellaisenaankin lähes kaikkiin erityisruokavalioihin mutta otamme tietysti huomioon kaikki tarpeet ja toiveet menua suunnitellessamme.

3. Peruutuspolitiikka?

Varausmaksu puolet cateringin hinnasta. Varausmaksua ei palauteta takaisin, vaikka tilaisuus peruuntuisi. Tilauksen voi peruuttaa ilman lisämaksua 14 vrk ennen tilaisuutta (varausmaksua ei palauteta). Mikäli peruutus tapahtuu 7-14 vrk ennen tilaisuutta, veloitamme 25 % tilauksen hinnasta lisää. Alle 7 vrk ennen tilaisuutta tapahtuneista peruutuksista veloitamme koko tilauksen hinnan. Loppusumma on maksettava viimeistään 2 vrk ennen tilaisuutta.

4. Mitä jos henkilömäärä muuttuu viime tipassa?

Henkilömäärä tulisi lukita viimeistään 10 päivää ennen tilaisuutta. Mikäli henkilömäärä muuttuu, meihin kannattaa ottaa yhteyttä pikimmiten, jotta pystymme varautumaan muutoksiin.

5. Koska kaiken tulee olla sovittuna?

Mitä aikaisemmin, sen parempi! Mikäli suunnittelet catering-tilausta viime tingassa, meihin kannattaa olla yhteydessä heti, teemme parhaanne toteuttaaksemme tilaisuuden toiveidesi mukaan.

6. Saako astiat cateringin kautta?

Hoidamme kaikki astiat meidän tiloissamme järjestettävään tilaisuuteen. Toimittaessamme tarjoilut muualle, voimme tarpeen mukaan tilata astiat yhteistyökumppanimme kautta.

7. Voiko tilaisuuteen tuoda omat juomat?

Kyllä, juomat voi halutessaan tuoda tilaisuuteen itse.

8. Miten siivous onnistuu?

Jos tilaisuus järjestetään meidän tiloissamme, siivousehdot löytyvät tilavuokra-osiosta. Muussa tapauksessa hoidamme vain tuomamme tarjoiluastiat tilasta. 

9. Voiko alkoholijuomat tilata teiltä?

Emme valitettavasti toimita alkoholia tilaisuuksiin. 

10. Miten teen tilauksen?

Voit tehdä tilauksen ottamalla yhteyttä sähköpostitse hanna@ohmygoodness.fi tai täyttämällä lomakkeen täältä.

11. Mitä kuljetus maksaa?

Laskutamme kuljetuksesta tapauskohtaisesti riippuen etäisyydestä.

12. Milloin catering maksetaan?

Laskutamme varausmaksun catering-palveluista tilauksen yhteydessä. Puolet tulee maksaa varausmaksuna heti tilauksen yhteydessä, toinen puolikas viimeistään kaksi päivää ennen tilaisuutta. Voit myös halutessasi esittää toiveita maksuun liittyen.